Hoe kunnen wij u helpen?
Veel gestelde vragen en Tuintips
Algemene vragen
Zit er garantie op de producten?
Ja, wij bieden garantie op de meeste producten. De garantievoorwaarden zijn per product verschillend. Informeer hiernaar bij een van onze medewerkers.
Wat als ik me na aankoop bedenk?
Dit is geen probleem, binnen 7 dagen mag u uw aankoop kosteloos aan ons retourneren. Zorg wel dat uw aankoop onbeschadigd en compleet is. Na montage of uitpakken van de bestelling vervalt deze mogelijkheid. Neem contact met ons op voor meer informatie over het retourneren van uw aankoop.
Op welke manieren kan ik bij HEICO Huis & Tuin Design bestellen?
U kunt op 2 manieren bij ons bestellen, via de webshop en telefonisch.
Ontvang ik een aankoopbewijs?
Bij het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een factuur, deze nota geldt als aankoopbewijs.
Ontvang ik een orderbevestiging?
Ja, uw bestelling wordt per e-mail bevestigd.
Op welke wijze wordt de bestelling bezorgd?
De transportmethode waarmee uw bestelling wordt bezorgd is afhankelijk van het bestelde product (of producten). Afhankelijk van de samenstelling van uw bestelling kan een bestelling hierdoor in meerdere delen worden verzonden. Voor grotere pakketten wordt doorgaans voor aflevering telefonisch een afspraak met u gemaakt. Voor kleine(re) pakketten maken wij gebruik van diverse pakketdiensten.
Kan ik de bestelling op een ander adres dan mijn eigen adres laten leveren?
Ja, dit kunt u aangeven in het veld “afleveradres”.
Komen er nog extra kosten bij voor aflevering?
Het is per product verschillend wat wij aan bezorgkosten rekenen. Het ene product is gratis, het andere komt via de post en weer een ander product wordt met een vrachtwagen aangeleverd.